środa, 21 listopada 2012

Tygrys

- Walcz! Kobieto, walcz!
- Dlaczego?
- Bo ja tak mówię. Bo chociaż mnie nie widzisz, zawsze jestem przy tobie. Jestem twoim tygrysem, który pomoże ci staczać walki, twoim kotem, który ogrzeje cię, gdy będzie ci zimno i zamruczy, gdy zechcesz porozmawiać. Będę z tobą nawet, gdy odejdziesz, gdy spodoba ci się inne futro.
- Dlaczego mi to mówisz?
- Bo w ciebie wierzę, ale moja wiara to za mało, ty musisz uwierzyć w nas.
- W nas?
- Nas: ty i ja, razem, zawsze. Mi to wystarczy, będę szczęśliwy, a tobie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i uwagi co do moich tekstów;) Nie bójcie się krytykować, ale z uzasadnieniem! Każdy ślad, który zostawiacie sprawia mi ogromną radość!
Ps. Drodzy Anonimkowie! Jeśli to nie problem podpiszcie się imieniem/nickiem czy nawet jedną literką ;)
Ps2. Dla zachowania ciągłości wypowiedzi, moje odpowiedzi będą tuż pod waszymi komentarzami :)