poniedziałek, 18 marca 2013

#28/n Konkursowy pierwszaczek:)

Heh^^ Przypadkowo na niego trafiłam - to był mój pierwszy w życiu wiersz, który napisałam, a który jednocześnie trafił na konkurs;) Nie ma to jak wskoczyć od razu na głęboką wodę;p
I pomyśleć, że dawniej nie trawiłam wierszy... ;D



Podróż ku wiośnie

Delikatne promienie słońca
muskają ostatki śniegu,
który lśni
jak nieoszlifowane jeszcze diamenty.

Wąski strumyczek pragnień płynie,
szumiąc pomiędzy lodem.
Odbija chmurki marzeń
wraz z błękitnym niebem.

Zewsząd kępki zieleni,
niczym wojsko walczą o każdy skrawek ziemi
 - i wygrywają.

Krokusy, zawilce i przebiśniegi
utkały wiosenny dywan.
Drzewa, wcześniej ugięte pod ciężarem zimy,
teraz zwycięsko unoszą głowy – konary.

Na nich małe pąki – nowo narodzone dzieci
choć jeszcze niewielkie,
ale wyrośnie z nich nadzieja.

Może któryś wyrwie się z uśpienia
i popłynie, popłynie
na wiosenną wyspę.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz i uwagi co do moich tekstów;) Nie bójcie się krytykować, ale z uzasadnieniem! Każdy ślad, który zostawiacie sprawia mi ogromną radość!
Ps. Drodzy Anonimkowie! Jeśli to nie problem podpiszcie się imieniem/nickiem czy nawet jedną literką ;)
Ps2. Dla zachowania ciągłości wypowiedzi, moje odpowiedzi będą tuż pod waszymi komentarzami :)