sobota, 8 czerwca 2013

# 34/n Ty jestes jak...


Źródło zdjęcia:
http://ananda-dananda.blogspot.com/2011_06_01_archive.html


Słowa kochanka

Ty jesteś jak ogień
niespokojna wodo,
brak cierpień,
wieczna ma ostojo.

Me życie było puste
zanim cie spotkałem,
wniosłaś do niego wartość,
którą pokochałem.

Żyć bez ciebie nie mogę,
jak bez tlenu tonę,
błądzę wciąż bez celu
w labiryncie wspomnień.

Czas przemienia w kwiaty
ogrodu istnienia,
o piękny Narcyzie!
Heros rodu męstwa.

Tak nie chcę odchodzić,
ale Boża wola,
u boku Jego stojąc,
przemienią mnie w anioła.

Będę na ciebie spoglądał,
widząc góry, lasy,
i czekając na ciebie
szczęście twe oglądał.

I pamiętaj jedno:
nie bój się żyć,
bo anioła stróża
masz we mnie od dziś.

A gdy skrzydła rozłożę
i chmury ustawię,
tworząc niewidzialne przesłanie
tylko dla ciebie i dla mnie.

A ty je przeczytasz,
słowa: Kocham Cię
i mam tak nadzieję,
że w sercu zostawisz mnie…


1 komentarz:

  1. " A gdy skrzydła rozłożę

    i chmury ustawię,

    tworząc niewidzialne przesłanie

    tylko dla ciebie i dla mnie. "


    Piękny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i uwagi co do moich tekstów;) Nie bójcie się krytykować, ale z uzasadnieniem! Każdy ślad, który zostawiacie sprawia mi ogromną radość!
Ps. Drodzy Anonimkowie! Jeśli to nie problem podpiszcie się imieniem/nickiem czy nawet jedną literką ;)
Ps2. Dla zachowania ciągłości wypowiedzi, moje odpowiedzi będą tuż pod waszymi komentarzami :)