wtorek, 8 października 2013

Podziękowania ;)


Skoro już mnie tak dzisiaj naszło, aby więcej napisać od siebie…
Za wielokrotną pomoc redakcyjną i dopuszczanie niektórych utworów do powszechnego użytku chcę podziękować osobie, od której wiele się nauczyłam, a mianowicie Ms. Katarzynie M.
Heh ;) Jako dla mojej asystentki, należą się jej szczególne brawa za to, że jeszcze ze mną wytrzymuje :P A przynajmniej było tak do tej pory ;)
Na uwagę również zasługują chwile, w których używając mhmmm... dosadnych określeń, niezwykle barwnie opisywała stopień mojej inteligencji ;)
Niech żaden naiwny nie myśli, że robiła ze mnie Einsteina :D
Także brawa dla niej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i uwagi co do moich tekstów;) Nie bójcie się krytykować, ale z uzasadnieniem! Każdy ślad, który zostawiacie sprawia mi ogromną radość!
Ps. Drodzy Anonimkowie! Jeśli to nie problem podpiszcie się imieniem/nickiem czy nawet jedną literką ;)
Ps2. Dla zachowania ciągłości wypowiedzi, moje odpowiedzi będą tuż pod waszymi komentarzami :)