piątek, 9 sierpnia 2013

# 41/n I kiedyś, gdy...


Źródło zdjęcia:
http://smartfony.play.pl/android/aplikacje/2012/czym-jest-popularna-ostatnio-chmura/


I kiedyś, gdy po latach usłyszał pytanie,
odpowiedział na to jakże ciche powitanie:
jestem sam zapewniam, wciąż w poranku nocy,
błądzę wciąż w nieznanym, szukając pomocy.
Może to będziesz ty, może to zniknę ja,
odejdę w ciemności, nie bojąc sie promieni dnia.
Ucieknę przed życiem w prawdziwej wolności,
 tylko kto przystanie w pełnej gotowości?
 Zatrzymać mnie za rękę, rozglądam się wokoło,
szukam może właśnie ciebie z dala nadchodzącą.
Słońce powoli zachodzi, gasną promienie,
czuję się sam, zwyczajny, jak chmura na niebie.
Teraz wciąż mówię ja, pozdrawiam właśnie ciebie,
we wspaniałych barwach dnia i gwiazdach na niebie.
Twoje oczy zamknięte, nie dają odpowiedzi
na moje pytania, liść drzewa ze mnie szydzi.
Odpowiedz kochanie, czekam na ciebie
już kolejny rok  na cmentarnej glebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i uwagi co do moich tekstów;) Nie bójcie się krytykować, ale z uzasadnieniem! Każdy ślad, który zostawiacie sprawia mi ogromną radość!
Ps. Drodzy Anonimkowie! Jeśli to nie problem podpiszcie się imieniem/nickiem czy nawet jedną literką ;)
Ps2. Dla zachowania ciągłości wypowiedzi, moje odpowiedzi będą tuż pod waszymi komentarzami :)